مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06سياسي

اعزام 20 بانوی مبلغ غدیر به هیئت های مذهبی در سراسر استان اردبیل


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری جلسات سخنرانی ویژه غدیرخم با حضور 20 نفر از بانوان مبلغه در هیئت های مذهبی اردبیل خبر داد.

- سارا حقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه بانوان در ایام و مناسبات ملی و مذهبی اشاره و اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی امور بانوان با محوریت سبک زندگی اسلامی، تبیین و ترویج فرهنگ دینی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی بانوان انتقال ارزش های اسلامی به دختران نوجوان و جوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه هدف فعالیت های فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با اولویت جوانان بوده و تدوین برنامه ها با محوریت بصیرت افزایی و تبیین انجام می شود.

وی به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ارزشی است و زمینه حضور و فعالیت بانوان در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه فراهم است.

20 بانوی مبلغه به تبیین اهمیت ولایت و امامت می پردازند کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از تدوین برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه بانوان به مناسبت عید غدیر خم و ماه محرم در اردبیل خبر داد و افزود: برگزاری مراسم در هیئت های مذهبی بانوان و اعزام 20 نفر مبلغه به مساجد و هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 بانوی مبلغ غدیر به هیئت های مذهبی در سراسر استان اردبیل

اعزام 20 بانوی مبلغ غدیر به هیئت های مذهبی در سراسر استان اردبیل