مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-03پزشكي

فرسودگی آمبولانس های 115، چالش بزرگ اورژانس هرمزگان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه هرمزگان از فرسوده بودن ناوگان آمبولانسی اورژانس 115 در کل استان خبر داد.

- دکتر محمود حسین پور ظهر امروز (12 تیرماه) در این باره گفت: بیش از سه دهه از تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی در این استان می گذرد و در این مدت خدمات ارزنده ای به مردم این خطه ارائه شده است.

وی اظهار کرد: انجام 17 هزار 478 ماموریت اورژانسی اعم از امداد رسانی به مصدومین ترافیکی، اورژانس های قلبی و تنفسی طی سه ماه اول سال جاری، گواهی است، مبرهن، بر جایگاه مهم این بخش از حوزه بهداشت و درمان در ارتقاء سطح سلامت مردم جامعه.

حسین پور خاطرنشان کرد: به رغم توسعه چشمگیر پایگاه های اورژانس 115، در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه طی چهار سال اخیر، متاسفانه از سال 96 تا کنون به دلیل تحریم های ظالمانه غرب، آمبولانس جدیدی به ناوگان عملیاتی اورژانس کشور و همچنین اورژانس 115 استان هرمزگان اضافه نشده است و بیش از 14 سال از عمر آمبولانس های این مرکز می گذرد.

این در حالیست که میانگین عمر مفید آمبولانس در کل دنیا حدود پنج سال است.

وی عنوان کرد: با هدف استفاده بهینه از منابع موجود، آمبولانس های موجود، چندین دوره تعمییرات اساسی شده اند؛ اما متاسفانه بالا بودن عمر آمبولانس ها، عدم سازگاری با شرایط جوی استان و همچنین عدم سازگاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی آمبولانس های 115، چالش بزرگ اورژانس هرمزگان

فرسودگی آمبولانس های 115، چالش بزرگ اورژانس هرمزگان