مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-26سياسي

مرکز تخصصی فعالیت برای نوجوانان در اردبیل ایجاد می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: مرکز تخصصی فعالیت نوجوانان با هدف ارتقای مهارت ها و شناخت لازم برای طی آگاهانه مسیر زندگی در اردبیل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل با بیان اینکه در ارتباط با مسئله نوجوانان به دنبال ایجاد مرکز تخصصی برای فعالان این گروه سنی هستیم، اظهار کرد: این مرکز با هدف برگزاری دورهمی ها و انجام فعالیت های مناسب با این گروه سنی، مهارت ها و شناخت لازم برای طی آگاهانه و درست مسیر زندگی توسط مربیان کانون راه اندازی می شود.

وی با پرداختن به اهمیت دوران نوجوانی و حساسیت های روحی و روانی در این گروه سنی، تصریح کرد: دوران نوجوانی یکی از حساس ترین دوره های زندگی انسان است که در صورت عدم توجه به نیازهای ضروری و اساسی در نوجوانان، آسیب های روحی و دیگر مشکلات روانی و جسمانی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم اشاره کرد و گفت: انجام فضاسازی های بانشاط و درخور توجه در این ایام در ایجاد ذوق و اشتیاق فرارسیدن این اعیاد در اعضای کانون بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی فعالیت برای نوجوانان در اردبیل ایجاد می شود

مرکز تخصصی فعالیت برای نوجوانان در اردبیل ایجاد می شود