مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-08بين الملل

وزیر خزانه داری آمریکا خواستار «رقابتی سالم» میان چین و آمریکا شد


وزیر خزانه داری آمریکا که برای یک سفر کاری در پکن حضور دارد، امروز (شنبه) گفت که آمریکا و چین – دو اقتصاد بزرگ جهان – باید منصفانه رقابت کنند و برای جلوگیری از سوءبرداشت ها از نزدیک با یکدیگر در ارتباط باشند.

- وزیر خزانه داری آمریکا خواستار رقابتی سالم میان چین و آمریکا شد وزیر خزانه داری آمریکا که برای یک سفر کاری در پکن حضور دارد، امروز (شنبه) گفت که آمریکا و چین – دو اقتصاد بزرگ جهان – باید "منصفانه" رقابت کنند و برای جلوگیری از سوءبرداشت ها از نزدیک با یکدیگر در ارتباط باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا که جلسات با مقامات ارشد چینی را ادامه می دهد، به هی لیفنگ معاون نخست وزیر چین گفت: علی رغم تنش ها میان ایالات متحده و چین، سوابق تجارت میان این دو کشور در سال 2022 نشان داد که فضای کافی برای شرکت های ما جهت تجارت و سرمایه گذاری وجود دارد.

او همچنین افزود: این مسئله حائز اهمیت است که ما در کنار اختلافات، درباره موضوعات و منافع مشترک نیز گفت وگو و رایزنی کنیم.

هی لیفنگ (سمت راست) و جنت یلن (سمت چپ) وزیر خزانه داری آمریکا تصریح کرد: در میان اقتصاد پیچیده جهانی، یک نیاز مبرمی برای این دو اقتصاد بزرگ جهان (آمریکا و چین) وجود دارد تا از نزدیک با هم ارتباط برقرار کنند و به تبادل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خزانه داری آمریکا خواستار «رقابتی سالم» میان چین و آمریکا شد

وزیر خزانه داری آمریکا خواستار «رقابتی سالم» میان چین و آمریکا شد