مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:072023-07-05فرهنگي

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی و بین المللی باشد


کارگردان برجسته کشورمان خطاب به مسئولین ارشد استانی گفت: حیف است که استان زنجان فقط با صنایع دستی شناخته شود، استان زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی و بین المللی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا میرکریمی در اکران اختصاصی فیلم سینمایی نگهبان شب و آیین تجلیل از استاد علی اکبر اصانلو؛ هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما با بیان اینکه به عنوان یک شهروند زنجانی که نگران آینده و سرنوشت شهرش بوده، اظهار کرد: با مشاهده فعالیت یک تیم فرهنگی هنری خوب، دلسوز و روشن بین به نظر می رسد که اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

میرکریمی خطاب به مسوولین ارشد استانی گفت: حیف است که استان زنجان فقط با صنایع دستی شناخته شود، استان زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی و بین المللی باشد.

  وی همکاری با بازیگر پیشکسوت استان؛ علی اکبر اوصانلو را برای خود افتخاری دانست و گفت: یک شهر وقتی با تشخص شناخته می شود که افرادش احساس کنند به یک نسبتی به همدیگر وصل هستند و ادامه داد: اتفاقات مختلف خاطراتی را می سازد که افراد را به هم وصل می کند و اگر وابستگی فرهنگی نباشد شهر فقط محل تجمع افراد تنهایی خواهد بود که افسرده و مایوس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی و بین المللی باشد

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی و بین المللی باشد