مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-22فرهنگي

صدور دستور قضایی برای توقف «بازپرس»/ سریال جدید به آنتن می رسد؟


پخش سریال تلویزیونی «بازپرس» که قرار بود همزمان با هفته قوه قضاییه روانه آنتن شبکه یک تلویزیون شود، با صدور یک دستور قضایی، با اما و اگر مواجه شده است.

- پخش سریال تلویزیونی بازپرس که قرار بود همزمان با هفته قوه قضاییه روانه آنتن شبکه یک تلویزیون شود، با صدور یک دستور قضایی، با اما و اگر مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سریال بازپرس یکی از مجموعه های مهم تلویزیونی است که سوژه ای حساس درباره برخی پرونده های قضایی واقعی دارد و طبق اعلام روابط عمومی این سریال، قرار بود همزمان با هفته قوه قضاییه به پخش برسد.

اما حالا صدور یک ابلاغیه پخش این سریال را با اما و اگرهایی مواجه کرده است.

این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، نویسندگی حسین تراب نژاد و کارگردانی احمد معظمی در سکوت کامل خبری تولید شد و طی چند روز اخیر تیزرهای آن از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

حالا طبق ابلاغیه با شکایت شاکی خصوصی و طبق نظر مرجع قضایی و با دستور شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه با موضوع ماده 29 قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان حکم به توقف پخش سریال داده شده است.

در بخشی از این حکم که خطاب به معاونت سیما و مدیر شبکه یک صادر شده، آمده است: از آن جا که پرونده در حال رسیدگی است، لکن علی رغم علم و اطلاع تهیه کننده و تیم تولید به این که تا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی برای توقف «بازپرس»/ سریال جدید به آنتن می رسد؟

صدور دستور قضایی برای توقف «بازپرس»/ سریال جدید به آنتن می رسد؟