مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-22اقتصادي

لزوم توجه به نوآوری و مکانیزاسیون در تولیدات شهرستان خدابنده


رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه نوآوری و مکانیزاسیون در تولیدات شهرستان خدابنده مورد توجه باشد، گفت: شرکت های توانمند این حوزه می توانند با محوریت اتاق در شهرستان خدابنده حضور پیدا کنند و مباحث مربوط به این بخش رو دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان جلسه افتتاحیه دفتر اتاق بازرگانی زنجان در شهرستان خدابنده ظهر امروز با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده برگزار شد.

صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان بیان اینکه اتاق به دنبال توسعه اقتصادی استان و توسعه مراودات تجاری است، اظهار کرد: در این زمینه اتاق بازرگانی زنجان به صورت هفتگی برنامه جلسات با سفرا را در دست اجرا دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی زنجان برای توسعه شهرستان های استان به صورت جدی وارد شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با نگاه مسولان استان و شهرستان خدابنده دفتر ارتباط اتاق بازرگانی زنجان در این شهرستان از امروز آغاز به کار خواهد کرد که حرکت مثبتی در توسعه اقتصادی استان خواهد بود و این گام نخست ما است.

وی با بیان اینکه نوآوری و مکانیزاسیون در تولیدات شهرستان خدابنده مورد توجه باشد، گفت: شرکت های توانمند این حوزه می توانند با محوریت ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نوآوری و مکانیزاسیون در تولیدات شهرستان خدابنده

لزوم توجه به نوآوری و مکانیزاسیون در تولیدات شهرستان خدابنده