مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-28سياسي

ابطال یک مصوبه درباره صدور پروانه فعالیت روانشناسان


سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد:دیوان عدالت اداری مصوبه هیأت مقررات زدایی درباره صدور پروانه اشتغال سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را ابطال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: دیوان عدالت اداری مصوبه هیأت مقررات زدایی درباره صدور پروانه اشتغال سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را ابطال کرد.

با تاییدات خداوند متعال دیوان عدالت اداری در پی شکایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از هیات مقررات زدایی درباره مصوبه شصت ویکمین نشست هیات مقررات زدایی به شماره 80.

31709 ابلاغی مورخ 1402.

2.

24 درباره چگونگی صدور پروانه اشتغال بدون هیچگونه ارزیابی پیشینی ابطال و به نفع سازمان نظام روان شناسی و مشاوره حکم صادر کرد.

محضر آحاد جامعه روانشناسی ومشاوره، دانشجویان، فارغ التحصیلان، روانشناسان و مشاوران و اساتید که در این مدت دغدغه و نگرانی خود را از شرایط پیش آمده برای رشته و پایمال شدن حقوق مردم به اطلاع سازمان رسانده اند، می رسانیم دیوان عدالت اداری تصریح کرده مجوزهای روان شناسی و مشاوره مربوط به حوزه سلامت است ،ارتباطی به کسب و کار و فعالیت اقتصادی ندارد و مصوبه هیات را ابطال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال یک مصوبه درباره صدور پروانه فعالیت روانشناسان

ابطال یک مصوبه درباره صدور پروانه فعالیت روانشناسان