مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-15ورزشي

سردار بابا احمدی: نمایشگاه «محله اسلامی» با حضور 50 قرارگاه برتر برپا می شود


معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایشگاهی باحضور 50 قرارگاه محله اسلامی برتر از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرارگاه های تحول محله با نام شهید سلیمانی با هدف پای کارآمدن ظرفیت های مردمی و با محوریت مساجد تشکیل و عملیاتی شده است.

در این راستا نمایشگاهی باحضور 50 قرارگاه محله اسلامی برتر از سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد.

تحقق محله های مردم سالار اسلامی هدف پایگاه های بسیج وی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم الحرام و همزمانی برپایی نمایشگاه عملکرد محلات اسلامی با آن، به استفاده از این فرصت و ظرفیت ارزشمند برای تحقق پیام عاشورا که همان ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، تأکید کرد.

بابا احمدی با اشاره به این مطلب که یکی از مأموریت های محوری و اساسی پایگاه های مقاومت بسیج، تحقق محله های مردم سالار اسلامی است، افزود: برای نیل به تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی و درک و فهم طلوع خورشید ولایت عظمی باید کار را از محله ها آغاز کنیم.

بسیجیان قرارگاه تحول محله را تشکیل می دهند معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تحقق محله های مردم سالار اسلامی، با راهبری و هدایت ائمه جماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بابا احمدی: نمایشگاه «محله اسلامی» با حضور 50 قرارگاه برتر برپا می شود

سردار بابا احمدی: نمایشگاه «محله اسلامی» با حضور 50 قرارگاه برتر برپا می شود