مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-25سياسي

آخرین نظارت ها برای بازگشایی مرز مسافری شوشمی همزمان با عید قربان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از آخرین وضعیت فعالیت پایانه مرزی شوشمی برای بازگشایی همزمان با عید قربان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ظهر یکشنبه از آخرین وضعیت فعالیت پایانه مرزی شوشمی در پاوه بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل امنیتی-انتظامی استانداری کرمانشاه و سرپرست فرمانداری پاوه هم حضور داشتند آخرین وضعیت تکمیل سایت موقت مسافری شوشمی بررسی شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و دکتر آزاد توفیق رحیم استاندار حلبچه اخیراً از زیرساخت های مرز شوشمی پاوه و طویله حلبچه بازدید و در نشستی دوجانبه ظرفیت های موجود برای توسعه مناسبات گردشگری و تجاری و همچنین آغاز تردد مسافری از این مرز را بررسی و پیگیری کردند.

در راستای توافقات استانداران کرمانشاه و حلبچه، هم اکنون معاونان استانداری کرمانشاه به صورت میدانی در حال نظارت برای آماده سازی زیرساخت های مرز شوشمی برای توسعه مناسبات 2 طرفه هستند.

روز جمعه دوم تیر ماه هم سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با همراهی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس، سرپرست فرمانداری پاوه و مدیران کل گمرکات و راهداری استان از پایانه مرزی شوشمی بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نظارت ها برای بازگشایی مرز مسافری شوشمی همزمان با عید قربان

آخرین نظارت ها برای بازگشایی مرز مسافری شوشمی همزمان با عید قربان