مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-08پزشكي

بیماری های قلبی رکوردار علل مرگ و میر در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیماری های قلبی و عروقی به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر در چهارمحال و بختیاری است که باعث مرگ و میر زیادی می شود.

- الهام رییسی در گفت وگو با درخصوص تحقیقات و فناوری که رسیدن به مرجعیت علمی و برآورده شده نیازهای کشور را مد نظر قرار دادند، سیاست های جدیدی تعریف شد.

وی افزود: به دنبال سیاست های جدید تحقیقاتی چالش های موجود در چهارمحال و بختیاری احصا شدند که اولین و مهم ترین آن بیماری های قلبی و عروقی به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر در استان است که باعث مرگ و میر زیادی می شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: بعد از بیماری های قلبی و عروقی موضوع ناباروری، سقط جنین و سرطان در چهارمحال و بختیاری بسیار شایع هستند.

رییسی عنوان کرد: براساس اولویت های بهداشتی و درمانی مشخص شده در چهارمحال و بختیاری سیاست های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشخص شد تا در راستای تأمین این نیازهای استان گام بردارد.

اولین اقدام درخصوص مگا پروژه قلب و عروق در چهارمحال و بختیاری انجام گرفت وی با اشاره به اینکه اولین اقدام درخصوص مگا پروژه قلب و عروق انجام گرفت، خاطرنشان کرد: مگا پروژه در حوزه بهداشت و درمان یعنی طرحی بزرگ که شامل اهداف مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های قلبی رکوردار علل مرگ و میر در چهارمحال و بختیاری

بیماری های قلبی رکوردار علل مرگ و میر در چهارمحال و بختیاری