مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:072023-07-03سياسي

رزمایش جهاد دامپزشکی در ییلاقات رضوانشهر


مدیرکل دامپزشکی استان گیلان از رزمایش دو روزه جهاد دامپزشکی در رضوانشهر خبر داد و گفت: این رزمایش با همکاری نیروهای بسیج سازندگی و مشارکت 9 دستگاه اجرایی در هشت منطقه ییلاقی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، هادی بابایی، مدیرکل دامپزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش دو روزه جهاد دامپزشکی در هشت منطقه ییلاقی شهرستان رضوانشهر خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در مناطق ییلاقی شوشل، اسطله خوار، زرده خونی، روئنه خونی، گاوان چشمه، بائونه چال، زرین کول و چیلک منگای برگزار می شود.

وی برگزاری این رزمایش را با همکاری نیروهای بسیج سازندگی و مشارکت 9 دستگاه اجرایی استان در مناطق ییلاقی، صعب العبور و محروم شهرستان رضوانشهر برشمرد و افزود: به منظور هماهنگی، اجرای به موقع و تسریع در ارائه خدمات، گروه های عملیاتی دامپزشکی از عصر روز سه شنبه در منطقه مستقر خواهند شد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه جمعیت دامی غالب مناطق ییلاقی رضوانشهر دام کوچک است، گفت: بالغ بر 30 هزار رأس گوسفند و بز و دو هزار و 300 رأس گاو توسط دامداران این منطقه نگهداری می شوند.

بابایی هدف از این رزمایش را کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و ارتقاء سطح سلامت جامعه بیان کرد و افزود: با مهار بیماری، افزایش تولید و حفظ سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهاد دامپزشکی در ییلاقات رضوانشهر

رزمایش جهاد دامپزشکی در ییلاقات رضوانشهر