مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:452023-06-25اجتماعي

اردوهای درون مدرسه ای محفلی برای مهارت آموزی و امیدآفرینی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اردوهای درون مدرسه ای محفلی برای مهارت آموزی و امیدآفرینی به شمار می رود.

- سردار فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح اردوهای درون مدرسه ای عصرمانی تا شب در پایگاه های فراغت این استان خبر داد.

وی گفت: یکی از طرح های مؤثر در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان که موجبات شادابی، نشاط همراه با تحرک و پویایی را در مدرسه ایجاد می کند، اجرای اردوهای درون مدرسه ای است که با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی همراه است.

فتح اللهی افزود: برنامه های متعددی در این طرح قابل اجرا است، از جمله: برنامه های ورزشی، بازی های مهارتی، گفتمان های بصیرتی، گعده های چیستی، آموزش مهارت های زندگی، آموزش رسانه، مباحثه ی کتاب های پویش هیسطوری، تماشای مستندات خوب، برپایی نماز جماعت و بحث های دینی، کمک های اولیه و مهارت های تشکیلاتی و… که همه اینها همت والای عوامل اجرایی پایگاه های تابستانی را می طلبد تا بتوانیم پیروز این نبرد شناختی باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مدارسی که برای اجرای این طرح به صورت داوطلبانه اقدام نمایند، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل در همه جزییات یاریگر آنها خواهد بود و نیز مدارسی که برنامه های خلاقانه انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای درون مدرسه ای محفلی برای مهارت آموزی و امیدآفرینی

اردوهای درون مدرسه ای محفلی برای مهارت آموزی و امیدآفرینی