مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-03اقتصادي

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید


اگرچه چرخ لاستیک سازی خرم آباد با گذشت سال ها پنچر مانده، اما بر اساس آخرین توافقی که در وزارت صمت انجام گرفته، شرکت «ایدرو» با سرمایه گذار لاستیک سازی خرم آباد به صورت درصدی مشارکت خواهند داشت و بر اساس قولی که داده شده، - خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ سال 94 کلنگ احداث کارخانه لاستیک سازی در خرم آباد به زمین زده شد، پروژه ای که قرار بود در 36 ماه افتتاح و زمینه توسعه و اشتغال را در این استان فراهم سازد.

اگرچه وعده بهره برداری از لاستیک سازی خرم آباد برای سه سال آینده داده شد و حتی جزوی از مصوبات سفر ریاست جمهوری وقت نیز قرار گرفت، اما درست در زمان افتتاح، عملیات اجرایی این واحد آغاز گردید.

با وجود گذشت سال ها از وعده مسوولان و وزرای وقت، چرخ لاستیک سازی خرم آباد همچنان پنچر مانده، پروژه ای که می توانست با حداقل سرمایه اشتغال زایی بالایی برای جوانان این دیار به وجود آورد، اکنون و پس از 8 سال به نماد ناامیدی تبدیل شده است.

رونق تولید و رفع موانع واحدهای اقتصادی از طریق حمایت از واحدهای کسب و کار، از اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است، تا جایی که بارها رییس جمهوری در سفرهای استانی بر احصای مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع آن ها تاکید و با تصویب مصوبات سعی در تحقق این مهم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید