مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-05سياسي

بهره گیری کم شرکت های دانش بنیان از ظرفیت کارخانه نوآوری البرز


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تعداد کمی از شرکت های دانش بنیان از ظرفیت کارخانه نوآوری البرز استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله اسداللهی عصر چهارشنبه در نهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز که با حضور صدری مهر دستیار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری، فرج اللهی رییس مرکز فناوری های راهبردی، مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان و پارسا مشاور مشاور و مدیر حوزه معاونت توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و مدیران مجموعه های علمی و اجرایی استان در مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا مستقر در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه پارک البرز برندسازی در این زمینه است و باید از وقت و منابع در اختیار کمال استفاده و بهره برداری را ببرد.

وی افزود: در زنجیره ارزش باید صنعتی را مدنظر قرار دهیم که در حوزه های مختلف دانش بنیان و مطالعات زیرساخت جهت دار باشد تا از موازی کاری جلوگیری شود.

اسداللهی تصریح کرد: کارخانه نوآوری در کرج که طی چند سال گذشته ذیل معاونت علمی ریاست جمهوری فعالیت می کند که متأسفانه تعدادی از آنها به موضوعات دانش بنیان مرتبط است و سهمی برای این شرکت های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری کم شرکت های دانش بنیان از ظرفیت کارخانه نوآوری البرز

بهره گیری کم شرکت های دانش بنیان از ظرفیت کارخانه نوآوری البرز