مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-05سياسي

جلوگیری از قطع برق مراکز درمانی در زمان پیک مصرف


مدیرعامل شرکت التیام بخش ارس در بازدید مسئولان شهرستان نوشهر از مرکز خصوصی همودیالیز ارس خواستار رفع مشکل واریز حق بیمه بیماران به این مرکز و اختصاص ترانس ویژه برق برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قطعی برق شد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت التیام بخش ارس در بازدید مسئولان شهرستان نوشهر از مرکز خصوصی همودیالیز ارس خواستار رفع مشکل واریز حق بیمه بیماران به این مرکز و اختصاص ترانس ویژه برق برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قطعی برق شد.

طی بازدیدی که توسط نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نوشهر، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و همچنین مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی نوشهر از بخشهای مختلف مرکز همودیالیز ارس نوشهر صورت گرفت، مدیرعامل مرکز، پرستاران، نیروی درمان و همچنین بیماران حاضر در این مرکز به درد و دل پرداخته و مشکلات و کمبودهای این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

فروغ فتاح پور سهام دار شرکت التیام بخش ارس امروز 14 تیرماه در این بازدید اظهار کرد: شرکت التیام بخش ارس توسط 3سهامدار اصلی که 90درصد از سرمایه شرکت را تامین کردند و یک نفر سهامدار خرد اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز همودیالیز ارس نوشهر دارای 20تخت دیالیزی با جدیدترین امکانات در حال فعالیت است، افزود: سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قطع برق مراکز درمانی در زمان پیک مصرف

جلوگیری از قطع برق مراکز درمانی در زمان پیک مصرف