مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-10اقتصادي

شیلات های غیرمجاز حاشیه رودخانه سبزکوه ساماندهی می شود


سرپرست شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از نهایی شدن طرح ساماندهی مزارع غیرمجاز حاشیه رودخانه سبزکوه شهرستان کیار خبر داد.

- نامدار ملکپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از نهایی شدن طرح ساماندهی مزارع غیرمجاز حاشیه رودخانه سبزکوه کیار خبر داد و گفت: این شهرستان به عنوان یکی از مناطق مستعد آبزی پروری در چهارمحال و بختیاری و حتی سطح کشور مطرح است که طی سالیان اخیر با تولید بالغ بر 3 هزار تن ماهی قزل آلای رنگین کمانی در تعداد 103 مزرعه فعال توانسته است برای 900 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

سرپرست شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به وجود مزارع غیرمجاز در حاشیه رودخانه سبزه کوه و در راستای کمک به این قشر از تولیدکنندگان طی جلسات متعدد مقرر شد نسبت به ساماندهی مزارع فوق اقدام شود.

  وی افزود: بر این اساس لیست 82 نفره ای از متقاضیان تهیه و پس از بازدید مشترک مدیریت شیلات و امور آبزیان، شرکت آب منطقه ای، دامپزشکی و محیط زیست لیست فوق نهایی شد و متقاضیان جهت اخذ مجوزات مربوطه به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان معرفی شدند که در صورت تخصیص آب و اخذ پروانه می تواند منجر به صدور مجوز تولید به میزان ظرفیت اسمی حدود 700 تن و اشتغال زایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات های غیرمجاز حاشیه رودخانه سبزکوه ساماندهی می شود

شیلات های غیرمجاز حاشیه رودخانه سبزکوه ساماندهی می شود