مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-15بين الملل

بازگشت ارتش سودان به میز مذاکره همزمان با تداوم درگیری ها


همزمان با تداوم درگیری ها در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش به جده جهت مذاکره با نمایندگان نیروهای پشتیبانی سریع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امروز، شنبه نیز درگیری ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی ادامه یافت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که درگیری هایی در پیرامون محله های حمدالنیل، المنصوره و المهندسین در جنوب ام درمان، میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان به وقوع پیوسته است.

همچنین گزارش ها از کشته شدن 3 غیرنظامی سودانی و زخمی شدن چندین سودانی دیگر در نتیجه درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان در محله های ام بده و ام درمان در غرب خارطوم، پایتخت سودان حکایت دارند.

همزمان با ورود به چهارمین ماه درگیری ها در سودان، ارتش این کشور در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات موفقی را در مناطق مختلف خارطوم، پایتخت سودان، به اجرا گذاشته است.

یک منبع آگاه در ارتش سودان اعلام کرد که ارتش این کشور طی درگیری های دیروز، جمعه، پیشرفت های چشمگیری را در شهر خارطوم بحری و جنوب شهر خارطوم، محقق نموده و موفق به تأمین امنیت کامل پل الحلفایه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ارتش سودان به میز مذاکره همزمان با تداوم درگیری ها

بازگشت ارتش سودان به میز مذاکره همزمان با تداوم درگیری ها