مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-26سياسي

ارسال 220 نامه هشدار به مسؤولین در مورد انبارهای اموال تملیکی


رییس سازمان بازرسی از ارسال 220 نامه هشدار به مسؤولین در مورد انبارهای اموال تملیکی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان با حضور در برنامه صف اول پیرامون رویکرد مسئله محور در این سازمان تصریح کرد: در دوره تحول و تعالی و باتوجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه در دستگاه قضا موضوع مسئله محوری شروع شده است.

مقام معظم رهبری سال گذشته و در دیدار با رییس و مسئولان عالی قضایی موضوع درهم شکستن ساختارهای فسادزا را مورد تاکید قرار دادند و بر این اساس و با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه رویکرد دانش محوری مورد توجه قرار گرفت و با استفاده از نظرات نخبگان و اصحاب صاحب نظر 210 گلوگاه فساد شناسایی شد.

برنامه های سال جاری سازمان بازرسی بر اساس مسدودسازی گلوگاه های فساد و تمرکز بر مسائل کلان تدوین شده است تا با کمک دولت و مسئولین، ریشه فساد از بین رود.

وی یکی از بسترهای فساد را اطاله دادرسی در امور مالیاتی عنوان کرد و افزود: ما بررسی کردیم و متوجه شدیم که حدود یک میلیون و صد هزار پرونده در هیئت های حل اختلاف مالیاتی داری که در کنار آن 142 هزار قرار کارشناسی صادر شده است.

خداییان با اشاره به حقوق دولتی معادن گفت: حقوق دولتی معادن به خوبی رعایت نمی شود و هزاران میلیارد تومان باید از حقوق معادن اخذ شود که اینگونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 220 نامه هشدار به مسؤولین در مورد انبارهای اموال تملیکی

ارسال 220 نامه هشدار به مسؤولین در مورد انبارهای اموال تملیکی