مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-27اجتماعي

امسال سعی کنیم دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم تلاش آموزش و پرورش استان برای آنکه هیچ کلاسی بدون معلم و دانش آموزی بازمانده از تحصیل نباشد، - ایسنا/فارس سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم تلاش آموزش و پرورش استان برای آنکه هیچ کلاسی بدون معلم و دانش آموزی بازمانده از تحصیل نباشد، تاکید کرد.

اسماعیل قزل سفلی سه شنبه 6 تیر در جلسه شورای آموزش و پرورش فارس، نقش این نهاد در معماری آینده انقلاب اسلامی را بی بدیلی دانست و گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی و اساسی تربیت در جامعه است.

قزل سفلی با بیان اینکه سیاست ها و راهبردها باید ذیل سند تحول بنیادین باشد تا در مسیر صحیح حرکت کنیم، افزود: جوانان ما که در عرصه علمی افتخار آفرینی می کنند از دل آموزش و پرورش بیرون آمده اند.

او معلمان را نیروهای انقلابی توصیف و بر لزوم تلاش برای ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت آنان تاکید و اضافه کرد: معلمان باید برای عمق بخشیدن به هویت دینی، اسلامی و شخصیت ملی دانش آموزان تلاش کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید تلاش کند ابتدای مهر امسال، حتی یک کلاس هم بدون معلم نماند و هیچ دانش آموزی بازمانده از تحصیل نباشد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس گفت: امروزه تاثیر همسالان به مراتب بیشتر از معلم شده است لذا باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سعی کنیم دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم

امسال سعی کنیم دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم