مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-24سياسي

ساعت کار دستگاه های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: برای آنکه کارکنان 44 ساعت در هفته کار کنند ساعات کار از امروز در سطح استان از ساعت شش صبح تا 13: - ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: برای آنکه کارکنان 44 ساعت در هفته کار کنند ساعات کار از امروز در سطح استان از ساعت شش صبح تا 13:30 و پنجشنبه 6 صبح تا 12:30 خواهد بود.

علی بیگ زاده صبح امروز سوم تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان، اظهار کرد: طبق ابلاغ قبلی هیئت دولت ساعات کار دستگاه های اجرایی از ساعت شش صبح تا 13 و روزهای پنجشنبه شش صبح تا 12 ظهر بود و برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی مانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند.

او اظهار کرد: در مصوبه جدید باید کارکنان 44 ساعت در هفته کار کنند و براساس کارکرد شش صبح تا 13، کارکنان دولت 44 ساعت در دستگاه ها باید حضور داشته باشند و براساس ساعات اعلامی مصوبه قبلی، کارکنان سه ساعت کمتر در ادارات حضور داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افزود: برای آنکه کارکنان 44 ساعت در هفته کار کنند، ساعات کار از امروز در سطح استان کرمان از ساعت شش صبح تا 13:30 و پنجشنبه ها شش صبح تا 12:30 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار دستگاه های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد

ساعت کار دستگاه های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد