مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:502023-06-27اقتصادي

دلهره در 3 کیلومتر جاده پر مخاطره روستایی بیرجند- اسفهرود + تصویر


کاربران جاده ای 3 کیلومتر راه روستایی بیرجند- اسفهرود از راه و شهرسازی خراسان جنوبی درخواست ارتقاء این محور روستایی به شریان اصلی را دارند اما راه و شهرسازی زیر بار نمی رود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ قرار گرفتن در همسایگی مرکز خراسان جنوبی، سکنی گزیدن سرریز جمعیت بیرجند در این نقاط روستایی، جمعیت رو به فزونی روستاهای اقماری آن هم به واسطه نزدیکی به مرکز خراسان جنوبی سبب شده تا تردد ها و رفت و آمدها در این جاده سه کیلومتری یعنی بیرجند تا اسفهرود از جاده روستایی بیش از پیش باشد.

همین شلوغی و ترافیک بالای این مسیر سبب شده تا مخاطرات جاده ای هم در این محور روستایی بیش از پیش افزایش یابد طوری که در یکی سوانح جاده ای در این مسیر یک نفر نیز جانش خویش را به واسطه عرض کم و روستایی بودن جاده از دست داده است.

خواسته کاربرانی که در این مسیر تردد دارند به ویژه شهرک های فرهیختگان و طلاب(کلاته میر علی) از راه و شهرسازی این است که این جاده روستایی به شریان اصلی ارتقا یابد تا شاهد مخاطرات و تلفات جاده ای کمتری در این جاده پر تردد باشند.

واژگونی بسیار خودروها در این مسیر سبب شد تا 180 نفر از این جاده ناایمن روستایی نامه ای به استانداری خراسان جنوبی ارسال کنند و خواستار ارتقا این جاده روستایی به شریان اصلی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلهره در 3 کیلومتر جاده پر مخاطره روستایی بیرجند- اسفهرود + تصویر

دلهره در 3 کیلومتر جاده پر مخاطره روستایی بیرجند- اسفهرود + تصویر