مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-06سياسي

سفره اطعام علوی در هرمزگان گشوده می شود/طبخ وتوزیع 20هزار پرس غذا


سر رابط کانون های تخصصی نذر و وقف کانون های خدمت رضوی هرمزگان با اشاره به اینکه در روز عید غدیر، سفره اطعام علوی در هرمزگان گشوده خواهد شد، - گفت: 20 هزار پرس غذای گرم طبخ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طاهری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کانون در راستای رسالت محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر، اقدامات گسترده ای را در مناسبت های مختلف انجام می دهد که یکی از مهم ترین آنکه هر سال همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم رقم می خورد، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان است.

وی افزود: این مجموعه برنامه های مفصلی را برای روزهای خجسته دهه امامت تدارک دیده است که اوج آن ها در شب و روز عید غدیر خواهد بود.

سر رابط کانون های تخصصی نذر و وقف کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان تصریح کرد: این کانون در راستای وظایف ذاتی خود و با هدف تعظیم و بزرگداشت عید سعید غدیر خم عید الله اکبر با مشارکت خادمیاران و خیرین رضوی استان در اقدام تهیه 31 رأس گوسفند نموده و بنا بر آداب روز مبارک و فرخنده عید غدیر با پخت 20 هزار پرس غذا سفره اطعام علوی را در سطح استان برپا خواهند نمود و پذیرای محبین آن امام همام خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره اطعام علوی در هرمزگان گشوده می شود/طبخ وتوزیع 20هزار پرس غذا

سفره اطعام علوی در هرمزگان گشوده می شود/طبخ وتوزیع 20هزار پرس غذا