مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-24اقتصادي

جریمه 19 میلیاردی برای یک واحد تولیدی متخلف در استان فارس


یک واحد تولیدی دستمال کاغذی به دلیل عرضه خارج از شبکه مواد اولیه تولید این محصول به پرداخت بیش از 19 میلیارد ریال محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بازرسی سازمان صمت استان فارس گفت: تیشو ماده اولیه تولید دستمال کاغذی و پوشک است که با هدف عرضه شفاف تر و در دسترس تر بودن این کالا از سال گذشته بر اساس دستورالعمل های صادره سازمان حمایت تولید کنندگان داخلی، تیشو مکلف به عرضه محصولات خود در بورس کالا هستند  و تولیدکنندگان دستمال کاغذی و پوشک بخشی از مواد اولیه مورد نیاز خود را از بورس  تهیه می کنند.

مهدی حسنی در ادامه افزود: اختلاف قیمت تیشو در بورس و بازار آزاد باعث شده تا برخی از تولیدکنندگان به جای استفاده مواد اولیه در خط تولید به عرضه خام این محصول در بازار آزاد بپردازند.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب شد تا طرح نظارتی ویژه ای برای نظارت بر عملکرد خریداران این محصول از بورس طراحی و اجرا شود گفت: بر اساس بازرسی هایی که تاکنون انجام شده مشخص شد یکی از واحدهای تولیدی استان با استفاده از پروانه بهره برداری و کد بورس به خرید تیشو از بورس کالا اقدام می کند.

به گفته حسنی، بازرسان با مراجعه به این واحد و بررسی مستندات مربوط به خرید ماده اولیه و تولید محصول، متوجه شدند این واحد به جای استفاده تیشو خریداری شده در خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 19 میلیاردی برای یک واحد تولیدی متخلف در استان فارس

جریمه 19 میلیاردی برای یک واحد تولیدی متخلف در استان فارس