مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-01ورزشي

خط قرمز فدراسیون فوتبال روی نام عضو هیات مدیره پرسپولیس


عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لیست نامزدهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال تهران خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات هیأت فوتبال استان تهران در حالی به مرحله معرفی نامزدهای نهایی پست ریاست این مجموعه نزدیک شده است که کمیسیون انتخابات تصمیم به کنار گذاشتن حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گرفت.

طبق اساسنامه انتخابات هیأت فوتبال استان ها نامزدهای پست ریاست هیأت فوتبال تهران در هر دوره ای از مراحل مرتبط با انتخابات نباید مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره باشگاه ها باشد.

موردی که طهمورث حیدری سرپرست کمیته امور استان ها و عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با استناد به بند هفت ماده 21 اساسنامه انتخابات هیأت فوتبال استان ها تأیید کرده است.

خبیری که استعفایش از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مورد پذیرش قرار نگرفت از سوی وزیر ورزش و جوانان در این سمت ابقاء شد تا حضورش در انتخابات هیأت فوتبال استان تهران منتفی شود.

بررسی نحوه برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان تهران یکی از مهم ترین محورهای جلسه هفته گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون با طهمورث حیدری و احمدرضا براتی اعضای هیأت رییسه بود که خواستار رسیدگی قانونی به این موضوع شد تا با توجه به اساسنامه هیأت فوتبال استان تهران که نهاد عمومی غیردولتی است دچار مشکلات مرتبط با ورودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز فدراسیون فوتبال روی نام عضو هیات مدیره پرسپولیس

خط قرمز فدراسیون فوتبال روی نام عضو هیات مدیره پرسپولیس