مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15بين الملل

سرزمین فرعون رکورد زد


احمد عیسی، وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر اعلام کرد که بیش از هفت میلیون گردشگر در نیمه اول سال 2023 از این کشور دیدن کردند؛ رقمی که او آن را «تاریخی» خواند.

- احمد عیسی، وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر اعلام کرد که بیش از هفت میلیون گردشگر در نیمه اول سال 2023 از این کشور دیدن کردند؛ رقمی که او آن را تاریخی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندیپندنت مصر، وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر از بخش خصوصی این کشور به خاطر نقشی که در دستیابی به این رقم تاریخی داشته اند، تقدیر کرد و گفت بر اساس داده ها، نیمه نخست سال 2023 تنوع زیادی از ملیت ها برای بازدید از مصر به این کشور سفر کرده اند.

براساس گزارش وزارت گردشگری مصر، در شش ماه نخست سال جاری میلادی، آلمانی ها در صدر پرشمارترین گردشگران مصر قرار گرفته اند و پس از آن گردشگران آمریکایی، انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی، بیشترین سفر را به سرزمین اسرارآمیز فراعنه داشته اند.

احمد عیسی خاطرنشان کرد که سفر هفت میلیون گردشگر در شش ماه، رکوردی تاریخی است که مصر قبلا هرگز ندیده است.

این اظهارات وزیر گردشگری مصر در جریان سمپوزیومی که توسط شورای تجارت کانادا و مصر با همکاری شورای بازرگانی این کشور برای تعاملات بین المللی با عنوان آینده گردشگری در مصر: فرصت ها و چالش ها برگزار شد، بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین فرعون رکورد زد

سرزمین فرعون رکورد زد