مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-08فرهنگي

واقعه غدیرخم و «جانِ جهان»


فرشته وحی سه بار بر من نازل شد … تا در این جمع بر پا خیزم و به هر سفید و سیاهی اعلام کنم که علی بن ابی طالب، برادر من، وصی من، جانشین من و امام بعد از من است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب جانِ جهان نگاهی نو به ماجرای غدیر خم نوشته سعید روح افزا با تصویرگری سید میثم موسوی توسط به بیان ماجرای غدیر خم برای کودکان و نوجوانان پرداخته است و بالغ بر 34 منبع برای نگارش آن مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

سعید روح افزا متولد سال 1343، نگارش را از سال 1359 با عضویت در هیأت تحریریه مجله سروش (صدا و سیما) آغاز کرد و سپس قالب های گوناگون مانند قصه و نمایشنامه و فیلمنامه را آزمود.

تاکنون علاوه بر نوشتن متن برنامه های متعدد داستانی و نمایشی، موفق به انتشار ده ها کتاب شده است که مخاطب بیشتر آن ها کودکان و نوجوانان هستند.

اسرار غدیر نوشته محمد باقر انصاری، انسان 250 ساله نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ پیشوایی از نظر اسلام نوشته جعفر سبحانی، تاریخ بیهقی نوشته ابوالفضل محمدبن حسین بیهقی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام نوشته محمد نصیری، تاریخ سیاسی صدر اسلام نوشته محمودرضا افتخارزاده، تاریخ طبری نوشته محمدبن جریر طبری، تاریخ یعقوبی نوشته احمدبن ابی یعقوب بن واضح یعقوبی، ترجمه تفسیر المیزان نوشته سید محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیرخم و «جانِ جهان»

واقعه غدیرخم و «جانِ جهان»