مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-25بين الملل

کنعانی: کارنامه سیاه صهیونیست ها باید باعث شرم و خجالت حامیان غربی این رژیم باشد


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در کمال بی شرمی تنها در طول 6 ماه نخست سالجاری، جان 26 کودک بیگناه فلسطینی را گرفته، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی اخیرا گزارش دادند که کمیته وزارتی قانونگذاری کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون پیشنهادی یتسحاق کرویزر از حزب اُتزما یهودیت (قدرت یهود) در خصوص حبس اجرایی کودکان 12 ساله فلسطینی را بررسی می کند.

این پیش نویس قانون پیشنهادی کرویزر پس از عملیات ضد صهیونیستی محمود علیوات (13 ساله) در خیابان وادی حلوه شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالأقصی ارائه شد که در این عملیات یک افسر صهیونیست و پدرش زخمی شده و یک شهرک نشین صهیونیست نیز با شلیک به سمت نوجوان فلسطینی او را زخمی کرد.

جنبش حماس هم در بیانیه ای تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای بررسی پیش نویس قانون حبس اجرایی کودکان 12 ساله فلسطینی را بسیار خطرناک توصیف کرد.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی امروز (یکشنبه) چهارم تیر ماه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و سوابق این رژیم در زندانی کردن کودکان فلسطینی عنوان کرد: جای تعجب است که رژیمی با سابقه زندانی کردن 160 کودک، حبس خانگی 600 کودک بیگناه و 600 بیمار فلسطینی شامل 30 معلول جسمی و حرکتی سزاوار قرار گرفتن در ‎ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: کارنامه سیاه صهیونیست ها باید باعث شرم و خجالت حامیان غربی این رژیم باشد

کنعانی: کارنامه سیاه صهیونیست ها باید باعث شرم و خجالت حامیان غربی این رژیم باشد