مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-02حوادث

مهار آتش در کارگاه تولید درهای ضدسرقت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش 16 آتش نشان، آتش سوزی در کارگاه تولید درهای ضدسرقت در منطقه سلطان آباد شیراز مهار شد.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی عیدی پور امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: آتش سوزی در کارگاه تولید در های ضد سرقت در منطقه سلطان آباد شیراز، به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی ایستگا های 18، سه و 17 آتش نشانی به همراه چهار دستگاه خودروی مخصوص مهار آتش و 16 نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: در این حادثه که در یک کارگاه تولید درهای ضد سرقت به مساحت 500 مترمربع رخ داده بود، آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود و به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت عملیات مهار آتش را آغاز کرده و با جابجایی بخشی از این کارگاه و عملکرد به موقع، آتش در کوتاه ترین مدت زمان مهار و از سرایت آتش به نقاط همجوار این کارگاه نیز جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با لکه گیری کامل این محل آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و بعد از تایید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در کارگاه تولید درهای ضدسرقت

مهار آتش در کارگاه تولید درهای ضدسرقت