مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-05سياسي

کتاب «زندگی اینجاست» کوتاهه هایی از زندگی خاندان مقام معظم رهبری


کتاب «زندگی اینجاست» نوشته مهدی قزلی، امروز همزمان با روز قلم توسط انتشارات انقلاب اسلامی در تبریز رونمایی شد که کوتاهه هایی از زندگی خاندان مقام معظم رهبری است.

- تبریز- کتاب زندگی اینجاست نوشته مهدی قزلی، امروز همزمان با روز قلم توسط انتشارات انقلاب اسلامی در تبریز رونمایی شد که کوتاهه هایی از زندگی خاندان مقام معظم رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با روز قلم، کتاب زندگی اینجاست شامل کوتاهه هایی از زندگی آیت الله سیّدجواد خامنه ای (ره) به قلم مهدی قزلی، تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی است امروز 14 تیرماه در شهر تبریز در مسجد جامع این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اولیت آستان قدرس رضوی رونمایی شد.

تبریز شهر پدری این عالم برجسته بوده و به همین مناسبت، مراسم رونمایی از این کتاب روز چهارشنبه 14 تیرماه، ساعت 10، در مسجد جامع این شهر که روزگاری محل تحصیل و تدریس و اقامه نماز آن مرحوم و پدربزرگوارش بوده است، برگزار شد.

کتاب زندگی اینجاست روایت هایی کوتاه از زندگی پدر رهبر معظم انقلاب، آیت الله سیّدجواد حسینی خامنه ای (ره) عالم وارسته و سالک پرهیزکار عصر خویش است.

مرحوم سیدجواد خامنه ای فقیهی صاحب نظر بود که در عین برخورداری از ویژگی های مختلف عظمت علمی، معنوی و اجتماعی، همواره خود را از پرتگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زندگی اینجاست» کوتاهه هایی از زندگی خاندان مقام معظم رهبری

کتاب «زندگی اینجاست» کوتاهه هایی از زندگی خاندان مقام معظم رهبری