مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-07سياسي

دستگاه دیپلماسی در مقابل هتک حرمت قرآن اقدام حقوقی و قضایی کند


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه اقدام موهن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم می کنیم گفت: از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم اقدام حقوقی و قضایی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: ما هرچه داریم از ولایت و غدیر است و باید قدر نعمت نبوت و امامت را بدانیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز چهارشنبه 21 تیرماه، روز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال 1314 است افزود: در هفدهم دی سال 1314 به دنبال تصویب قانونی، زنان و دختران ایرانی از استفاده چادر، روبند و روسری منع شدند.

وی با اشاره به اینکه در تجمع مسجد گوهرشاد مشهد (15 تا 20 هزار نفر) حجت الاسلام محمد تقی بهلول سخنرانی کرد و در این زمان بین نیروهای دولتی و مردمی درگیری ایجاد شد و 1600 نفر کشته و تعدادی زخمی شدند گفت: پس از این واقعه، روحانیون سرشناس مشهد دستگیر و تبعید شدند.

فتاح دماوندی عنوان داشت: آنهایی که می خواهند زنان ملعبه مردان و ملعبه جوان های فاسد قرار بگیرند خیانتکار هستند و زن ها نباید گول بخورند، زن ها گمان نکنند که این مقام زن است که باید بزک کرده بیرون بیاید با سرباز و لخت این مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه دیپلماسی در مقابل هتک حرمت قرآن اقدام حقوقی و قضایی کند

دستگاه دیپلماسی در مقابل هتک حرمت قرآن اقدام حقوقی و قضایی کند