مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-28ورزشي

انتظار 30 ساله پهلوان ایران برای بازوبند و حق سفره!


دارنده 4 عنوان پهلوانی ایران در سال های 73 تا 76 از اینکه فدراسیون ورزش های زورخانه ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی کند، انتقاد کرد و گفت: - دارنده 4 عنوان پهلوانی ایران در سال های 73 تا 76 از اینکه فدراسیون ورزش های زورخانه ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.

سید محمود میران در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از اینکه بعد از 30 سال هنوز موفق به دریافت حق و حقوق کسب بازوبند پهلوانی در ایران نشده است، اظهار کرد: از سال 72 و به دلیل علاقه بسیار زیاد پدرم به کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای وارد این رشته شدم.

در اولین سال حضورم در حالیکه 19 ساله بودم در رقابت های قهرمانی کشور در تبریز به عنوان سومی رسیدم اما پس از آن در 4 سال متوالی موفق به کسب عنوان پهلوانی ایران شدم.

برنامه من برای پهلوانی در کشور 10 ساله بود اما در سال پنجم نیز به این دلیل که لژیونر رشته جودو در کشور هلند بودم نتوانستم خوب تمرین کنم و به دلیل آماده نبودن و همچنین ناداوری نتوانستم به این عنوان برای پنجمین مرتبه برسم.

دارنده 4 بازوبند پهلوانی ایران، افزود: آن زمان به هر شخصی که به عنوان پهلوانی ایران می رسید جایزه ای در حدود 100 هزار تومان می دادند اما به من س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 30 ساله پهلوان ایران برای بازوبند و حق سفره!

انتظار 30 ساله پهلوان ایران برای بازوبند و حق سفره!