مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-26ورزشي

بانوان ایران در ورزش آلیش صاحب سبک و قدرتمند هستند


مربی کشتی آلیش بانوان در آسیا نگاه جنسیتی به رشته کشتی را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: این درحالی که بانوان ایران در این رشته صاحب سبک و قدرتمند هستند.

- هدی نقیبی که به عنوان بهترین مربی کشتی آلیش آسیا در سال 2023 معرفی شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر کشتی را ورزش اول خانواده خود دانست و گفت: زمانی که شروع به فعالیت در این رشته کردم با سختی ها و ناملایمت های بسیار و حتی شکست مواجه شدم اما نه تنها ناامید نشدم بلکه با شوق و انگیزه بیشتری دوباره شروع کردم و در کنار انگیزه و تلاشم، صبوری پیشه کردم و بنظرم کلید رسیدن به هر موفقیت کوچک و بزرگی، آرامش، صبر و پشتکار و تلاش است.

نقیبی تصریح کرد: متأسفانه نگاه جنسیتی به این رشته مشهود است و نظر و نگاه آقایان بر این است که کشتی صرفاً یک رشته ورزشی مردانه است و خوشحالم که اولین مربی خانم از غرب استان مازندران و از شهرستان نور در این رشته شروع به فعالیت کردم و همچنین اولین مربی بانو هستم که به عنوان بهترین مربی در سال 2023 آسیا انتخاب شدم.

وی همچنین گفت: ورزش و کشتی نه تنها مشکل و مانعی در زندگی من ایجاد نکرده بلکه سبب نشاط بیشتر برای داشتن خانواده ای سالم تر شده است و هدف من نیز ایجاد انگیزه دوچندان در بین علاقه مندان به ورزش، سوق دادن نوجوانان و جوانان به ورزش ودوری از تفریحات کاذب و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایران در ورزش آلیش صاحب سبک و قدرتمند هستند

بانوان ایران در ورزش آلیش صاحب سبک و قدرتمند هستند