مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-26اجتماعي

ادغام کارگروه بانوان با امور اجتماعی موجب انسجام بیشتر شده است


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان با تاکید بر اینکه اشکالی در ادغام کارگروه امور بانوان در کارگروه اجتماعی نمی بیند، گفت: چه بسا این ادغام همکاری بهتر و انسجام بیشتر را هم موجب شده است.

- سیده فائزه موسوی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره ادغام چند کارگروه در یک کارگروه اظهار کرد: کارگروه امور بانوان هم در دل کارگروه سلامت، خانواده و اجتماعی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه ذیل کارگروه سلامت، خانواده و امور اجتماعی کمیته های تخصصی قرار دارد، افزود: دبیری این کارگروه به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی واگذار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادغام کارگروه بانوان در سایر کارگروه ها به برنامه های این دفتر آسیب می زند یا نه، گفت: من فکر نمی کنم، هر چند برخی استان ها مخالف هستند و موضوع آسیب را مطرح می کنند ولی از نظر من موضوعی در حوزه خانواده نیست که بخواهیم در کارگروه مد نظر طرح بکنیم و این اتفاق نیفتد و کارگروه زیربار نرود.

موسوی با بیان اینکه در برخی موارد پایش های حوزه خانواده با کمک دفتر امور اجتماعی انجام می شود، ادامه داد: البته شاید این مسئله قائم به شخص هم باشد، چرا که الان دفتر امور اجتماعی با دفتر امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام کارگروه بانوان با امور اجتماعی موجب انسجام بیشتر شده است

ادغام کارگروه بانوان با امور اجتماعی موجب انسجام بیشتر شده است