مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03سياسي

برگزاری نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس به میزبانی خراسان جنوبی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امروز به میزبانی خراسان جنوبی نوزدهمین نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس کشور با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا فلاحی ظهر دوشنبه در دیدار رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز نوزدهمین نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس با تأمل در ساخت و پرداخت مباحث خاطره نویسی دفاع مقدس به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تعداد 65 نفر از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان در این نشست شرکت خواهند داشت و نویسندگان کشور نیز به صورت وبینار این نشست را دنبال می کنند.

فعالیت 152 نویسنده در حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس و در بحث تألیف و تدوین و چاپ کتب دفاع مقدس اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته است، یادآور شد: تعداد 152 نفر نویسنده دفاع مقدس در استان فعالیت داشته که اسامی آنها در بانک اطلاعاتی بنیاد ثبت شده است.

فلاحی با اشاره به اینکه سال به سال بر این تعداد افزوده می شود، اضافه کرد: توجه به نوقلمان حوزه دفاع مقدس اهمیت داشته و در راستای بالا بردن تجربیات آنها همه ساله کارگاه های آموزشی برگزار و این نشست ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس به میزبانی خراسان جنوبی

برگزاری نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس به میزبانی خراسان جنوبی