مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-17سياسي

یک سوم ظرفیت درمانی فارس در اختیار دیگر استان ها است


دبیر اجرایی خانه کارگر فارس با بیان اینکه در حال حاضر در فارس 30 تا 40 درصد تخت های بیمارستانی تحت اشغال بیماران سایر استان های کشور است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی راستگو در همایش روز تامین اجتماعی در شیراز با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه کشور نوعی تعرض به جیب کارگران است و حقوق کارگران شاغل و بازنشسته در آن دیده نشده است، گفت: برخی از فصل های مرتبط این برنامه در حوزه سازمان تامین اجتماعی برخلاف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

او با تاکید بر لزوم اصلاح مواد 96 قانون تامین اجتماعی و 41 قانون کار، برنامه هفتم را ضد کارگرترین برنامه دانست و با بیان اینکه در بخشی از این برنامه حق بیمه کارگران با افزایش 8 تا 11 درصد دیده شده است، افزود: برنامه ریزان اگر نمی توانند همین حداقل ها را برای ما حفظ کنند، بهتر است هیچ کاری نکنند و بگذارند ما با همین حداقل ها ادامه دهیم.

راستگو همچنین ضمن اشاره به اینکه مطالبه کارگر اجرای قانون است، گفت: سازمان تامین اجتماعی صندوق نیست، بلکه یک سازمان حمایتی است که نصف جمعیت کشور را در بر می گیرد، لذا نباید با اطلاق نام صندوق آن را کوچک کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس با اشاره به پیشینه شکل گیری سازمان تامین اجتماعی به عنوان نخستین و قدیمی ترین سازمان کشور در حوزه درمانی، تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم ظرفیت درمانی فارس در اختیار دیگر استان ها است

یک سوم ظرفیت درمانی فارس در اختیار دیگر استان ها است