مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-06حوادث

44 سارق در استان بوشهر دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با سرقت و کشف 77 فقره انواع سرقت در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی رییس پلیس آگاهی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال مطالبه مردم و اصحاب رسانه در تشدید اقدامات مقابله با جرایم سرقت و برنامه ریزی انجام شده طرح عملیاتی سه روزه در دهه دوم تیر ماه در سطح استان اجرا شد.

  وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی ماحصل اجرای این طرح شناسایی و دستگیری تعداد 44 نفر سارق و مال خر و کشف 77 فقره انواع جرایم سرقت بود.

  سرهنگ سهرابی گفت: از دیگر نتایج اجرای این طرح کشف تعداد 13دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی و استرداد اموال مکشوفه به افراد مالباخته بود.

  رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح تعداد 22 محله پاکسازی شد، بیان داشت: وقوع سرقت از اماکن، سرقت موتور سیکلت، سرقت کابل و تجهیزات برق و مخابرات، سرقت موبایل، سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو دارای افزایش و فراوانی در وقوع بوده، لذا انتظار می رود شهروندان در خود مراقبتی بیشتر پلیس استان را در کنترل و کاهش وقوع این جرایم یاری و کمک نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 سارق در استان بوشهر دستگیر شدند

44 سارق در استان بوشهر دستگیر شدند