مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-08ورزشي

بازیکن تیم قهرمان اروپا در گناباد به میدان می رود


حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که چندی پیش در رقابت های فوتسال قهرمانی اروپا با تیم پالمای اسپانیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

جهت انجام یک بازی خیریه به گناباد رفت.

- حمید طیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گناباد ضمن اعلام خبر حضور بازیکن تیم قهرمانان اروپا در گناباد، اظهار کرد : اواخر اسفند1401 بعد از حضور در گناباد و بازدید از مرکز نگهداری کودکان معلول جسمی و ذهنی کامیاب، نشستی جهت هماهنگی بیشتر جهت کمک به این موسسه با حضور افشین رستمی دبیر کمیته فوتسال گناباد برگزار شد و ماحصل این جلسه پیش بینی دوبرنامه خیریه از طرف هیات فوتبال استان خراسان رضوی بود.

وی گفت: در اقدام خیرخواهانه اول مقرر شد که پیراهن تیم ملی فوتسال ایران که توسط بازیکنان تیم ملی امضا شده بود به این موسسه اهدا شود که درفینال رقابت های جام رمضان گناباد این هدیه تقدیم موسسه شهید کامیاب شد.

دبیر کمیته فوتسال استان در ادامه اشاره کرد: حسین طیبی که پیش از این هم فعالیت های خیریه این چنینی انجام داده بود، این بار رسمی تر از گذشته و با همراهی هیأت فوتبال خراسان رضوی ساعت 17 امروز شنبه 17 تیرماه در شهرستان گناباد به میدان خواهد رفت تا عواید بلیت فروشی آن به افراد نیازمند اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم قهرمان اروپا در گناباد به میدان می رود

بازیکن تیم قهرمان اروپا در گناباد به میدان می رود