مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-16سياسي

پورمحمدی: بخشی از وقایع امروز بازخورد سخت گیری های بی دلیلی است که اعمال کردیم


رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید گفت وگو را در جامعه ترویج کنیم چراکه محدود کردن، اجازه ندادن، سانسور و توقیف حتماً به ضرر خودش تبدیل می شود و اکنون هم آثارش را در جامعه می بینیم.

- رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید گفت وگو را در جامعه ترویج کنیم چراکه محدود کردن، اجازه ندادن، سانسور و توقیف حتماً به ضرر خودش تبدیل می شود و اکنون هم آثارش را در جامعه می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست نمایش فیلم مصلحت در سازمان سینمایی اوج با انتقاد از بروز نگاه های بسته در مسیر قانونی دریافت مجوز، پروانه ساخت و نمایش فیلم ها، گفت: باید از نگاه های بسته فاصله بگیریم.

البته باید جلوی آنچه مخالف تفکر صحیح توحیدی و الهی، یا مخالف ارزش های والای اسلامی و اخلاقی، یا مثلاً به مقابله صریح با نظام پرداخته، مخالف امنیت، نظم، اسلام و اخلاق است؛ گرفته شود.

وی افزود: اگر فیلمی ضداخلاق، ضدمواضع صحیح الهی و واقعی جامعه، مخرب اذهان عمومی، و شامل آموزه های انحرافی ضداخلاقی باشد ما هم مخالف آن هستیم.

اما اگر یک فیلم با تحلیل و دیدگاه ما مخالف باشد یا کارگردان بخواهد یک زاویه خاصی را برجسته کند اشکالی ندارد و واقعیت های هنر این اقتضا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: بخشی از وقایع امروز بازخورد سخت گیری های بی دلیلی است که اعمال کردیم

پورمحمدی: بخشی از وقایع امروز بازخورد سخت گیری های بی دلیلی است که اعمال کردیم