مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22سياسي

استاندار اصفهان: اصفهان میزبان بیش از 100 دانشمند برتر جهان اسلام خواهد بود


برنامه ریزی های خوبی در اصفهان برای برگزاری جایزه بین المللی مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می رود همه مردم و دستگاه ها به این رویداد بین المللی وصل شوند و پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان که با حضور رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، در خصوص میزبانی اصفهان از رویداد بین المللی جایزه مصطفی(ص)، گفت: با توجه به پیشینه های هویتی که در استان اصفهان وجود دارد و مسیر پیش روی استان از لحاظ سند آمایش (توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه گردشگری) تلاش کردیم تا برنامه ریزی های استان بر همین مبنا انجام شود.

وی ادامه داد: این تطابق را جایزه مصطفی(ص) با کلیت زیست بوم استان اصفهان (امروز و آینده) دارد از طرفی مردم مؤمن و مکتبی اصفهان انتظار دارند که استان میزبان چنین رویدادهای بین المللی باشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سهم اصفهان در تبیین جایگاه و نقش نبی مکرم اسلام(ص) باید ادا می شد، همچنین فرصت هایی که پیرامون جایزه مصطفی(ص) می تواند برای کشور ما در جهان اسلام داشته باشد نیز مد نظر قرار گرفت تا در راستای میزبانی اصفهان در جایزه بین المللی مصطفی(ص) پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: اصفهان میزبان بیش از 100 دانشمند برتر جهان اسلام خواهد بود

استاندار اصفهان: اصفهان میزبان بیش از 100 دانشمند برتر جهان اسلام خواهد بود