مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-26اجتماعي

حضور دو شرکت فناور پارک دانشگاه سمنان در اولین نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا


دو شرکت فناور پارک دانشگاه سمنان در نمایشگاه «آبادایران» به عنوان نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا حاضر و محصولات و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

- ایسنا/سمنان دو شرکت فناور پارک دانشگاه سمنان در نمایشگاه آبادایران به عنوان نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا حاضر و محصولات و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان 5 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه محصول وندینگ لباسشویی صفیل و تجهیزات پرورش و برداشت میکرو جلبک ها ، دستگاه های تصفیه ذرات معلق به منظور استفاده در سیستم های آبیاری کشاورزی و آبزی پروری و تصفیه آب و فاضلاب ارایه شده و مذاکرات و تفاهماتی نیز برای تجاری سازی محصولات و توسعه بازار با چند سازمان دولتی و خصوصی انجام دادند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور فناوران در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف اتصال زیست بوم فناوری و نوآوری با چالش های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

معاون فناوری پارک به حمایت های ویژه نمایشگاهی پارک دانشگاه سمنان برای فناوران مستقر اشاره کرد و گفت: حمایت های نمایشگاهی پارک در سطح استانی، ملی، بین المللی و هیئت تجاری انجام می شود و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو شرکت فناور پارک دانشگاه سمنان در اولین نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا

حضور دو شرکت فناور پارک دانشگاه سمنان در اولین نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا