مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-06اقتصادي

ضرورت تخصیص اعتبارات برای عبور از وضعیت خشکسالی و خسارات سیل در استان اردبیل


رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل از نشست تخصصی با معاون وزیر و مشاوران و مدیران کل دفاتر معاونت آب و خاک در خصوص بررسی و تعیین و تکلیف مسائل و مشکلات آب و خاک استان از جمله وضعیت سدها و استخرهای معیشتی نیمه تمام استان و آب های مرزی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل از نشست تخصصی با معاون وزیر و مشاوران و مدیران کل دفاتر معاونت آب و خاک در خصوص بررسی و تعیین و تکلیف مسائل و مشکلات آب و خاک استان از جمله وضعیت سدها و استخرهای معیشتی نیمه تمام استان و آب های مرزی خبر داد.

نادر تقی زاده، رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل 15 تیر در این دیدار گفت: خواستار تخصیص اعتبار خشکسالی و خسارت وارده از سیل های اخیر برای استان اردبیل هستیم.

تقی زاده گزارشی از وضعیت خشکسالی و سیل استان ارائه کرد و برای عبور از بحران های ایجاد شده و بازسازی زیر ساخت های بخش کشاورزی خواستار تخصیص اعتبار متناسب با وضعیت بوجود آمده شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل از وضعیت سد سواره و سد گورانسراب و مسائل سامانه های آبیاری پایاب سد خداآفرین گزارشی را ارائه کرد تا تصمیمات مناسبی در این خصوص انجام شود.

تقی زاده بیان کرد: در این خصوص معاون وزیر قول های مساعدی برای تخصیص اعتبار ملی در سال آتی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص اعتبارات برای عبور از وضعیت خشکسالی و خسارات سیل در استان اردبیل

ضرورت تخصیص اعتبارات برای عبور از وضعیت خشکسالی و خسارات سیل در استان اردبیل