مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-17ورزشي

افشای قرارداد شیخ دیاباته/ 22 میلیارد تومان برای آقای مصدوم!


بررسی قرارداد مهاجم اهل مالی فصل گذشته پرسپولیس نشان می دهد این بازیکن با وجود مصدومیت های فراوان، 22 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در بر داشته است.

- افشای قرارداد شیخ دیاباته/ 22 میلیارد تومان برای آقای مصدوم! بررسی قرارداد مهاجم اهل مالی فصل گذشته پرسپولیس نشان می دهد این بازیکن با وجود مصدومیت های فراوان، 22 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در بر داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه پرسپولیس در تابستان سال 1401، برای تقویت خط حمله خود با شیخ دیاباته وارد مذاکره شد و در نهایت در شهریور سال گذشته با این بازیکن اهل مالی قرارداد همکاری به امضا رساند.

دیاباته که پیش از این هم در استقلال بازی کرده و سوابق متعدد مصدومیت از خود به جا گذاشته بود، بعد از گذراندن تست های پزشکی قرارداد رسمی خود را به امضا رساند اما در طول لیگ بیست ودوم بارهار و بارها به خاطر مصدومیت دیدارهای پرسپولیس را از دست داد.

دیاباته از زمان صدور ITC از هفته پنجم می توانست به میدان برود و از مجموع 26 بازی لیگ که می توانست برای پرسپولیس بازی کند، فقط در 9 دیدار به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او 364 دقیقه است.

این مهاجم 8 دیدار تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد و در 5 دیدار هم به دلیل عدم آمادگی در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای قرارداد شیخ دیاباته/ 22 میلیارد تومان برای آقای مصدوم!

افشای قرارداد شیخ دیاباته/ 22 میلیارد تومان برای آقای مصدوم!