مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:162023-07-21سياسي

ایران، دادخواه مظلومیت کتاب خدا و سیاه پوش عزای سیدالشهدا


شهرستانهای تهران مردم مؤمن و انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته طی فراخوانی که در سراسر کشور انجام شده بود، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل خواستار برخورد قانونی با عاملان این حرکت زشت شدند.

  قم طلاب، اساتید و علمای حوزه علمیه قم همراه با اقشار مختلف مردم بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی و ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم، اعتراض خود را نسبت به سکوت مجامع و سازمان های بین المللی اعلام کردند.

  آذربایجان شرقی در تبریز نمازگزاران با تجمع اعتراضی در مصلای امام خمینی (ره)، قرآن سوزی و توهین به ارزش ها و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرده و حمایت دولت های غربی از این هتک حرمت ها را نشانه برنامه ریزی شده بودن این اقدامات دانستند و از دولت های اسلامی خواستند تا واکنش قاطعی در مقابل این جسارت ها نشان دهند.

خراسان جنوبی راهپیمایان از مقابل مصلای بیرجند تا میدان آدینه این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از عمل شیطانی قرآن سوزی در یکی از کشورهای اروپایی نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، دادخواه مظلومیت کتاب خدا و سیاه پوش عزای سیدالشهدا

ایران، دادخواه مظلومیت کتاب خدا و سیاه پوش عزای سیدالشهدا