مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-10اقتصادي

برقراری پرواز زنجان به تهران قطعی نشده است


مدیر فرودگاه زنجان با اشاره صحبت های انجام شده در مورد برقراری پرواز بین زنجان و تهران گفت: در این مورد هنوز تصمیم قطعی و روز کاغذ نیامده که بتوان انجام آن را قطعی اعلام کرد.

- محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان در گفت گو با خبرنگار فارس در زنجان به پایان پروازهای حج تمتع از فرودگاه اشاره و اظهار کرد: یک هزار و 364 حاجی با 6 پرواز به وطن بازگشته و این پروازها پایان یافت.

مدیر فرودگاه زنجان به صحبت های انجام شده در مورد راه اندازی پرواز زنجان به تهران اشاره و تصریح کرد: موقعی می توان از قطعی بودن یک پرواز صحبت کرد که برنامه پروازی چیده شده و پرواز هم انجام شود.

وی به برنامه ریزی انجام شده بین بخش خصوصی و چند شرکت برای برقراری پرواز بین زنجان به تهران اشاره کرد و افزود: اتاق بازرگانی هم قول تقبل صفر تا 100 هزینه انجام این سفر را داده است.

قاسمی اصلی ترین مولفه در برقراری پرواز را هزینه دانست و تاکید کرد: در مورد برقراری پرواز بین زنجان به تهران هم تاکنون هیچ برنامه نهایی شده ای وجود ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه صحبت از برقراری پرواز زنجان به تهران تا آخر تیر شده است، افزود: هر آنچه گفته شده، فقط در حد صحبت است ولی تاکنون موضوع نهایی و ثبت شده ای روی کاغذ نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز زنجان به تهران قطعی نشده است

برقراری پرواز زنجان به تهران قطعی نشده است