مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-03پزشكي

فواید انواع میوه های تابستانی


کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به خواص میوه های آبرسان در فصل تابستان، گفت: این میوه ها را به تنهایی یا به شکل آب میوه می توان صرف کرد یا از طریق درست کردن سالاد میوه تابستانی، - ایسنا/خوزستان کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به خواص میوه های آبرسان در فصل تابستان، گفت: این میوه ها را به تنهایی یا به شکل آب میوه می توان صرف کرد یا از طریق درست کردن سالاد میوه تابستانی، از خواص انواع این میوه ها بهره مند شد.

زهرا باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی ها نشان داده اند که خوردن برخی میوه ها می تواند به اندازه نوشیدن آب به بدن آبرسانی کند.

مصرف کافی میوه های پر آب، در برابر کم آبی از بدن محافظت و از بروز خستگی جلوگیری می کند.

مصرف میوه های آبدار، مصرف مایعات را افزایش می دهد و به انسان کمک می کند تا بتواند نیاز روزانه خود را به آب و مواد مغذی برآورده کند.

وی افزود: هوای گرم روزهای تابستان، علاوه بر کاهش آب بدن، می تواند تهدیدی برای سلامت فرد باشد بنابراین مصرف بعضی از میوه ها، می تواند تأمین کننده آب بدن و سلامت فرد در روزهای گرم سال باشد.

کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: فصل تابستان، فصل گرما است و به دلیل تعریق بیشتر، نیاز بدن به آب، املاح و ویتامین ها افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید انواع میوه های تابستانی

فواید انواع میوه های تابستانی