مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-24سياسي

شهیدی که بقایای پیکرش توسط سردار سلیمانی به وطن بازگشت


ماشین آن ها در حین حرکت مورد اصابت موشک های داعش قرار می گیرد و شهید حمیدی به شهادت می رسد، اولین نفرحاج قاسم بر سر پیکر او می رسد و باقی مانده های پیکرش را جمع آوری می کند و به کشور بازمی گرداند.

-  باشگاه خبرنگاران تواناعاطفه غریبی: از زمانی که زمزمه های داعش و اشغال سوریه به گوش می رسید، جوان های ایرانی برای جلوگیری از اسارات دوباره حضرت زینب (س) به دست یزیدیان زمان، به سوریه رفتند.

این جوانان هرکدام پسر، پدر و عزیز خانواده ای بودند که هنوز با گذشت چندین سال، شهادت آنان را باور ندارند و برای رفع دلتنگی هایشان پناه به روضه و توسل به اهل بیت (ع) می برند، که بنا به توصیه امام رضا (ع): إِنْ کُنْتَ بَاکِیاً لِشَیْ‏ءٍ فَابْکِ لِلْحُسَیْنِ بْنِ عَلِی (ع) یکی از این جوانان شهید محمد حمیدی است،  او پدر خانواده ای بود که بعد از 9سال چشم انتظاری خدا پسری به نام محمدطاها را به آن ها هدیه داد.

ولی او طعم شیرین پدری را برای دفاع از حرم آل الله رها کرد و پسر و همسرش  را به خدایی سپرد که می دانست  به خوبی از آن ها محافظت می کند.

ازدواج آسان شهید حمیدی همسر شهید حمیدی از نحوه آشنایی خود با شهید می گوید: برادر شهید همکار بنده بودند و واسطه آشنایی ما ایشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که بقایای پیکرش توسط سردار سلیمانی به وطن بازگشت

شهیدی که بقایای پیکرش توسط سردار سلیمانی به وطن بازگشت