مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-13سياسي

فرآیندهای سنتی و قدیمی در دستگاه های اجرایی کنار گذاشته شود


مدیران، سامانه های اطلاعاتی دستگاهای خود را کامل کنند و از فرآیندهای سنتی و قدیمی پرهیز کنند چون جامعه جوان، کارمندان و ارباب رجوع دیگر شیوه سنتی را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان بر شناسایی چالش های حوزه مدیریتی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران باید برای مشکلات راهکاری را ارائه دهند و پس از حل شدن مشکل نیز آن را به مردم منعکس کنند.

وی نسبت به وجود افراد منفعت طلب در اطراف مدیران، پیمانکاران انحصار طلب و شکل گیری حیاط خلوت ها در برخی دستگاه های اجرایی هشدار داد و گفت: تعارف با هیچ شخصی در ادارات نباید وجود داشته باشد و مدیران به محض مواجه با چنین مسائلی باید برخوردهای قانونی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خوزستان به موضوع برکناری نیروهای ناکارآمد اشاره کرد و گفت: تیم مدیریتی و کاری در خوزستان باید تیمی تحول گرا، پاک و شجاع برای اجرای برنامه ها باشد.

وی با اشاره به راهبرد و استراتژی مدیریت خوزستان تصریح کرد: هیچ گونه اختلاف دو صدایی از میان مدیران نباید بیرون بیاید؛ همچنین هیچ دستگاه اجرایی نباید برای فرار از پاسخگویی تقصیر را به گردن دستگاه دیگر بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیندهای سنتی و قدیمی در دستگاه های اجرایی کنار گذاشته شود

فرآیندهای سنتی و قدیمی در دستگاه های اجرایی کنار گذاشته شود