مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-05فرهنگي

کم توجهی به هنرمندان مرام دولت سیزدهم نیست


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کم توجهی و بی حرمتی به هنرمندان مرام دولت سیزدهم نیست بلکه حمایت همه جانبه از اهالی فرهنگ و هنر سیاق دولت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم نظری عصر چهارشنبه در همایش هنرمندان تئاتر و نمایش که در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما از نزدیک کاستی ها و نارسایی های حوزه فرهنگی، هنری را لمس کرده و به عینه می بینیم و در این زمینه با همکاری وزیر پرتلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی داریم تا موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری برداریم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در دولت های گذشته به رغم مناسب بودن شرایط مالی و تخصیص مطلوب اعتبارات کارهای زیربنایی خوبی در حوزه فرهنگ و هنر نشده و در بسیاری از استان ها با کاستی و نارسایی در این بخش روبه رو هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مردمی آستین بالا زده تا در حد توان و وسع خود دغدغه ها و مشکلات را در حوزه فرهنگ و هنر رفع کند و باید با امیدواری بیشتر تحولات در این حوزه را پیگیری کنیم.

نظری افزود: ما هر چه در توان داریم، سعی خواهیم کرد از استان ها به ویژه مناطق محروم حمایت کنیم چرا که استان هایی نظیر اردبیل با پرورش و تقدیم هنرمندان ارزشمند همچون آتش تقی پور، فرهاد قائمیان، اتابک نادری و دیگر هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به هنرمندان مرام دولت سیزدهم نیست

کم توجهی به هنرمندان مرام دولت سیزدهم نیست