مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-03سياسي

ویژه برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می شود


ویژه برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه از ساعت 9 تا 12 در بلوار امامزاده حسن (ع) از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

- کرج- مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: ویژه برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه از ساعت 9 تا 12 در بلوار امامزاده حسن (ع) از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

صادق مقدسی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام مبارک دهه امامت و ولایت از پخش ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه از ساعت 9 تا 12 در بلوار امامزاده حسن (ع) از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه ماه نشین با دعوت از هنرمندان، شعرا و گروه های سرود استانی و با حضور کارشناسان به موضوع عید غدیر می پردازد، همچنین برنامه آستان ملکوت با موضوع اهمیت واقعه غدیر خم و ولایت پذیری از سیمای البرز پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای البرز تصریح کرد: نماهنگ اول علی علیه السلام و مرد مردان، انیمیشن دل اوا، کمیک موشن به عشق مولا نیز از دیگر تولیدات سیمای البرز است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه کنندگان رادیو با ویژه برنامه ی همای رحمت در روز جمعه شانزدهم تیر ماه از ساعت 9 تا 11 همراه شنونده های البرزی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می شود

ویژه برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می شود